Reżyseria:Peter Weir Obsada: Ed Harris Saoirse Ronan Colin Farrell
Uciekinierzy z łagru przemierzają świat.
Fajny film, ale jakiś mało autentyczny. Super krajobrazy, zdjęcia, i wymuskane twarze amerykańskich aktorów... Coś tu nietak, jakbym jakąś wycieczkę oglądała, a nie walkę o życie przez nieprzyjazny kontynent.
Kto by pomyślał, że to wyjdzie z tego takie kino akcji! Myślałam że, będzie jakieś National Geografic, a tu fajny film,tylko zakończenie oczywiśie do przewidzenia...
Zawsze mi się podobały baje z Cartoon Network, a najlepsze to 'Dexters Lab' i 'Powerpuff Girls'. Jak zobaczyłam 'Panty & Stocking', myślałam że to kolejny projekt tej stacji. Jaka niespodzianka, nie dość że to Gainax, to jeszcze anime!
Świetnie się oglądało, komedia pierwsza klasa... ale tylko dla dorosłych!
Reżyseria:Mark Romanek Obsada: Carey Mulligan Andrew Garfield Keira Knightley
Przyjaciele ze szkoły z internatem, spotykają się po latach.
Fajny film, tylko że zrozumiałam go dopiero po przeczytaniu opisu. Nie wszystko było dobrze wyjaśnione. Ale dzięki temu filmowi zaczęłam czytać Ishiguro ;)
Reżyseria: Steve Oedekerk Obsada: Tad Horino Joon Kim Steve Oedekerk
Kto zamordował rodziców bohatera?!
Na początku myślałam, że to jakiś żart, filmy posklejane przez jakiegoś amatora... ale im dalej w fabułę, tym bardziej to szaleństwo wciągało! Tego wariactwa nie da się opisać. Esencja (?!) klasycznych filmów wu-xia.
Reżyseria:Gary Goddard Obsada: Courteney Cox Dolph Lundgren Frank Langella
Kto nie oglądał 'He-Mana'?!
Brakuje mi klasycznych filmów fantasy! Oj kieyś były - 'Niekończąca się histoia', 'Legenda', 'Willow' i dużo innych. Te wszystkie Władce Pierścieni to nie tooo...
Magiczne zwierzątko z magicznego świata oferuje nastolatkom magiczne moce, ale...
Na początku, nie chciałam tego oglądać, postaci były po prostu brzydkie. Jednak po drugim odcinku już mnie to nie obchodziło! Co za anime! Kto by pomyślał, że można stworzyć taką historię z tematu magical girls?! Naoglądałam się Czarodziejek i innych takich, nie wiedziałam, że tak też można!
Reyseria: Lukas Moodysson Obsada: Gael Garcia Bernal Michelle Williams Sophie Nyweide
Ona samotna, on zajęty.
Ciekawy film, o różnych aspektach bycia samym i samotnym, o próbach zaklejania tej pustki. Różne miejsca na świecie, te same problemy, te same konsekwencje.
Reżyseria: Shinsuke Sato Obsada: Kenichi Matsuyama Kazunari Ninomiya Kanata Hongo
Manga była fajna. Zwykle unikam adaptacji, ale jak zobaczyłam trajler z tymi czarnymi kostiumikami i niebieskimi diodami, to mi się oko zaświeciło... Niestety tylko to było warte obejrzenia, miałam rację, trzeba było nie oglądać! Trajler by wstarczył ;(
Tak, jak kocham wszystko, co japońskie, to adaptacjom mówię NIE!!!